Gennem partnerskabet med Deutsche Telekom er IMAS Group klar til at tage indsamlingen af besøgsdata til næste niveau. Takket være en kombination af sensorer, WiFi, radar og Telecom-data styrker IMAS Group sit tilbud og muliggør mere nøjagtig sporing af besøgsflowet til endnu dybere shopping-, turisme- og trafikanalyser.
IMAS har i flere år leveret realtidsdata om antal besøgende, besøgsdemografi, flow og opholdstid. Med dette partnerskab får indkøbscentre, detailhandlere og byer adgang til besøgsanalyser, der giver svar til unikke besøgende, hvor de kom fra, og hvor langt de rejste.
"Det har aldrig været mere præcist og nemt at spore besøgsstrømme," siger Susanne Neumann, leder af IMAS Group i Tyskland. "Vores samarbejde med Deutsche Telekom gør os i stand til at tilbyde et bredt sæt af datakombinationer, der giver brugerne adgang til at overvåge besøgende og trafikbevægelser på en effektiv måde."
"I samarbejde med IMAS Group tager vi avanceret besøgsanalyse til et nyt niveau," siger Tino Bliesener, Squad Lead Data Products & Motion Data hos Deutsche Telekom.
"Ved at kombinere allerede tilgængelige besøgsanalysemetoder med Deutsche Telekoms anonymiserede teledata og IMAS' intelligente analyseværktøjer kan vi tilbyde endnu en dimension, når vi analyserer besøgendes adfærd og bevægelsesmønstre. Sammen gør vi det muligt for virksomheder og byer at træffe datadrevne beslutninger, optimere processer. og forbedre kundeservicen.
Vores løsninger henvender sig til en bred vifte af brancher, herunder detailhandel, offentlig transport og turisme. Vi er glade for at kunne tilbyde vores brugere dette nye niveau af præcision og effektivitet."
Forbedret analyse for byer og detailhandel
Udover at indsamle data om antallet af besøgende, kan byer og forhandlere generere analyserapporter, der giver indsigt i unikke besøgende, deres købekraft og hvor langt de rejste for at besøge en lokation. Med de nye bevægelsesdata kan man også opdele deres besøgende i forskellige kategorier såsom dagturister, overnattende, afgange, pendlere og indbyggere, hvilket hjælper byer med at optimere turistindustrien, planlægge større begivenheder og forbedre den offentlige transport.
Integration af bevægelsesdata i IMAS avancerede besøgsoptællingssystem
Deutsche Telekoms bevægelsesdata giver brugerne adgang til analyser ved hjælp af anonymiserede data taget fra mobilnetværket, hvilket giver værdifuld indsigt i massebevægelsesmønstre.
Takket være kombinationen af indsamlede data kan IMAS-brugere få adgang til en bred vifte af key performance indicators (KPI'er), hvilket letter datadrevet beslutningstagning med det formål at forbedre besøgendes og kundeoplevelsen.
Om IMAS Group:
IMAS Group er en førende leverandør af løsninger til indsamling og analyse af besøgsdata. Vi hjælper virksomheder med at indsamle, analysere og fortolke data for at optimere driften og forbedre oplevelsen. Drevet af innovation og kundetilfredshed leverer IMAS Group løsninger, der fremmer vækst og succes.
Comments