top of page
Forfatters billedeHjalmar Brage

Naoufal Chaghouani: Om hans rolle hos IMAS Group og udviklingen af besøgsdata

Mød Naoufal Chaghouani, vores Key Account Manager hos IMAS Group Germany i over 7 år. Naoufal fungerer som en vigtig bro mellem IMAS driftsafdelinger, herunder salg, projektledelse og vores tekniske organisation. Her deler Naoufal sin indsigt i, hvordan besøgsdatalandskabet vil ændre sig i løbet af de næste fem år, især dets voksende betydning i nye sektorer.

Naoufal Chaghouani, Key Account Manager hos IMAS Group Germany siden 7 år

Arbejder som: Key Account Manager IMAS Group Germany


År hos IMAS Group: Lidt mere end 7 år


Hvad arbejder du med hos IMAS?

Jeg fungerer som en slags grænseflade mellem alle operationelle afdelinger hos IMAS Tyskland. Især salg, projektledelse og vores tekniske organisation.


Hvad kan du bedst lide ved dit job?

Jeg nyder alsidigheden i mit job og at samarbejde med forskellige mennesker hos IMAS og på kundesiden.


Hvilke ændringer forventer du i besøgsdata i løbet af de næste 5 år?

Jeg forventer, at analyser bliver stadig vigtigere i alle brancher. For eksempel har besøgsoptællingen i detailhandlen udviklet sig fra blot at tælle antallet af personer ind og ud til dybdegående analyser af besøgendes adfærd.

Vi kan også se en massiv stigning i brugen af besøgsdata i mere utraditionelle miljøer såsom industrier.

Efterhånden som teknologien udvikler sig, og kunstig intelligens bliver mere udbredt, vil værdien af besøgsdata kun vokse. Vi kan forvente forbedringer i både kvaliteten og variationen af de indsamlede data. Derudover vil selv ikke-konventionelle miljøer begynde at bruge besøgendes data til at lette automatiseringen af forskellige systemer gennem interface-understøttelse.


Hvad kan du lide at lave, når du ikke arbejder hos IMAS?

Jeg nyder at dyrke sport og tilbringe kvalitetstid med min kone og vores to små børn på 1 og 4 år.


Om IMAS Group

IMAS Group er en leverandør af innovative besøgstælleløsninger, der giver byer, virksomheder og organisationer mulighed for at optimere driften, forbedre besøgendes oplevelser og drive vækst. Ved at bruge den nyeste teknologi og ekspertise inden for dataanalyse, sætter IMAS Group kunder i stand til at træffe informerede beslutninger baseret på besøgendes data. IMAS Group har en global tilstedeværelse med kontorer i Europa, Indien og Sydøstasien.

Comments


bottom of page